Balvu Centrālā bibliotēka

Tirgus ielā 7, Balvi
Darbdienās: 10.00-18.00
Sestdiena: 9.00- 15.00
jūnijā, jūlijā, augustā sestdienās nestrādā
Svētdiena- brīvdiena
Katra mēneša pēdējā piektdiena- spodrības diena

Autore: Krisa de Vintere

Kā pārvērst auksto zvanīšanu karstā peļņā

Pārdošana pa telefonu sniedz vienkāršus padomus par to, kā, izmantojot pareizos paņēmienus, uzlabot pārdošanu, kā arī nodibināt pašam savu telecentru vai telemārketinga nodaļu. Krisa de Vintere norāda uz visbiežāk sastopamām kļūdām un sniedz ieteikumus, kā maksimizēt pārdošanu pa telefonu, aplūkojot praktiskus ieteikumus šādās jomās:

– peļņas maksimizēšana, izmantojot pārdošanu pa telefonu;
– aukstās zvanīšanas tehnikas;
– pirkšanas signālu pamanīšana;
– iebildumu pārvarēšana;
– sava telecentra izveide;
– piemērotu darbinieku izvēle;
– darbinieku apmācīšana un motivēšana.

Vai nu jūs esat menedžeris, kas vēlas uzsākt pārdošanas pa telefonu operācijas, vai arī komandas loceklis, kas vēlas uzlabot savu sniegumu, – šī grāmata jums būs noderīgs palīgs.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Gatis Silakaktiņš

Pārdošanas padomu grāmata.

Grāmata sniedz vienkāršus padomus par to, kā atlasīt sev vēlamos klientus; saprast klienta cilvēciskās pamatvērtības uzticēšanās pamatu radīšanai; norunāt tikšanos ar biznesa lēmumu noteicējiem; uzvesties pirmā un pārējo kontaktu laikā; vadīt sarunu; atklāt klienta vajadzības; prezentēt; lietot ķermeņa valodu; atspēkot iebildumus; slēgt darījumus un saprast cilvēku labāk jebkurā saskarsmes situācijā.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Ilgvars Forands

Grāmatai ir divas daļas. Pirmajā daļā ievietoti grāmatas autora agrāk publicētie materiāli, kurus papildina pasaulē pazīstamu zinātnieku atzinumi, secinājumi, ieteikumi. Tajā apskatīti menedžmenta teorijas un prakses jautājumi gan vēsturiskā aspektā, gan mūsdienu apstākļos.

Grāmatas otrajā daļā dotas izcilāko pasaules menedžmenta zinātnieku īsas biobibliogrāfijas, ievietotas atsauces uz viņu, pēc grāmatas autora domām, nozīmīgākajām publikācijām. Grāmata būs noderīga, studējot menedžmenta teoriju, tajā varēs atrast padomus, kā pilnveidot organizācijas darbību, tā palīdzēs apzināt pasaules izcilāko zinātnieku dzīves un darba mūžu, iepazīties ar viņu viedokļiem un devumu menedžmenta teorijas un prakses attīstībā.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Tomass Eriksons

VAI TAVS PRIEKŠNIEKS IR IDIOTS?

Ikviens kādā dzīves posmā ir strādājis nekompetenta priekšnieka vadībā. Iespējams, tā tieši šobrīd ir tava realitāte. Vai varbūt pats esi ieguvis godpilno priekšnieka idiota titulu! Kas raksturo sliktu vadītāju?

KĀ SADZĪVOT AR PRIEKŠNIEKU IDIOTU?

Noskaidro, kuram no četriem cilvēku uzvedības modeļiem atbilst tavs priekšnieks, un izproti, kā ar viņu veiksmīgi sadarboties. Grāmatā piedāvāti konkrēti piemēri un paņēmieni, kā rīkoties visdažādākajās situācijās darbā.

VAI TIEŠĀM VISI DARBINIEKI IR SLIŅĶI?

Lai kā visās problēmās gribētos vainot vadītājus, patiesais cēlonis var būt neieinteresēti darbinieki. Tādēļ grāmatas otrajā daļā autors piedāvā vadītāja perspektīvu: kāpēc vienādos apstākļos daži padotie strādā daudz efektīvāk par citiem. Un kā to mainīt, nezaudējot autoritāti, ja esi priekšnieks?

TOMASS ERIKSONS (Thomas Erikson) ir cilvēku un organizāciju uzvedības pētnieks un rakstnieks.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

 
   
 
Vietne izmanto sīkdatnes!
Balvu centrālās bibliotēkas tīmekļa vietnē tiek izmantotas mūsu un trešo pušu sīkdatnes (angļu valodā „cookies”), lai nodrošinātu tās darbību un palīdzētu uzlabot vietnes lietošanas pieredzi un kvalitāti. Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.
Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu” vai noraidīt, noklikšķinot uz pogas “Nepiekrītu”. Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tehniskās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.