Balvu Centrālā bibliotēka

Tirgus ielā 7, Balvi
Darbdienās: 10.00-18.00
Sestdiena: 9.00- 15.00
jūnijā, jūlijā, augustā sestdienās nestrādā
Svētdiena- brīvdiena
Katra mēneša pēdējā piektdiena- spodrības diena

Autors: Endrjū Grifins

Situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadīšana

Reputācijas vadības stratēģijas paver ieskatu radikāli jaunā pieejā situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadībā. Šī grāmata nav akadēmisks izdevums, lai gan tajā ir atsauces arī uz citu autoru darbiem, domām un uzskatiem. Tajā ir doti vairāki piemēri, tomēr tā nav situāciju piemēru konspekts, kas atklāj to, cik būtiska ir uzņēmuma reputācija. Tā nav arī «ko darīt» rokasgrāmata, lai gan katras nodaļas beigās tiek sniegti praktiski padomi un ieteikumi. Tā drīzāk ir pārdomu rezultāts, «signāls pārmaiņām», kas radies, apkopojot autora darba pieredzi.

Grāmatā aplūkots, kā uzņēmumos tiek definēta un vadīta reputācija, kādas tendences, pārmaiņas, būtiskākās atšķirības vērojamas reputācijas terminoloģijā, stratēģijās un sagatavotībā krīzes situācijām un kādas pārmaiņas būtu veicamas krīžu vadībā, situāciju vadībā un sociālās atbildības aspektā.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

 
   
 
Vietne izmanto sīkdatnes!
Balvu centrālās bibliotēkas tīmekļa vietnē tiek izmantotas mūsu un trešo pušu sīkdatnes (angļu valodā „cookies”), lai nodrošinātu tās darbību un palīdzētu uzlabot vietnes lietošanas pieredzi un kvalitāti. Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.
Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu” vai noraidīt, noklikšķinot uz pogas “Nepiekrītu”. Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tehniskās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.