Balvu Centrālā bibliotēka

Tirgus ielā 7, Balvi
Darbdienās: 10.00-18.00
Sestdiena: 9.00- 15.00
jūnijā, jūlijā, augustā sestdienās nestrādā
Svētdiena- brīvdiena
Katra mēneša pēdējā piektdiena- spodrības diena

Autors: Elearn

Management Extra

Labam vadītājam ir jābūt gatavam arī pārmaiņām biznesā, turklāt pareizi jāizprot tās. Praktisks ceļvedis pārmaiņu labirintos ir grāmatu sērijas Management Extra izdevums Vadīt pārmaiņas. Tajā pieredzējuši biznesa eksperti vadītājiem sniedz praktiskus padomus un arī uzdevumus, kurus risinot, teoriju var pārbaudīt praksē un pārliecināties par sasniegto. Grāmata sniedz detalizētu izpratni par pārmaiņu procesu, īstās stratēģijas izvēli, kā arī izskaidro indivīdu reakciju uz pārmaiņām un vadītāja lomu pārmaiņu procesā.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Autoru kolektīvs

Deviņdesmito gadu sākums. Laiks, kad vieni no šodienas Latvijas realitāti veidojošajiem vēl mācījās augstskolās, citi jau iemēģināja spēkus politikā vai biznesā. Laiks, kad tika likti pamati šodienas Latvijas sabiedrības aktīvās daļas pasaules uzskatam, turībai, karjerai.

Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests piedāvāja autoru grupai mēģināt atgādināt sev un citiem, kāds bija 1993. gads Latvijā. Nepretendējot uz vispusīgu analīzi, esam izveidojuši savdabīgu notikumu un procesu kaleidoskopu.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem

Autori: Elisone Viljamsa, Rodijs Malins

Ja jūsu darbība kaut nedaudz saistās ar tiešā mārketinga ārpakalpojumiem, šī grāmata domāta tieši Jums!  Šī plašā tēma aplūko visus izmantotos mārketinga paņēmienus, tostarp pārdošanu, merčendaizingu, auditu, degustācijas un demonstrācijas, pieredzes mārketingu, pasākumus un ceļojošās prezentācijas, kā arī slēpto pircēju. Grāmata izdota ar mērķi radīt lasītājiem pārliecību, pieņemot lēmumus par mārketinga plānā iekļautajām tiešā mārketinga ārpakalpojumu aktivitātēm, un parāda, kā īstenot šīs aktivitātes, lai iegūtu labāko rezultātu no mārketinga ārpakalpojumu sniedzēja.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Anne Gregorija

Stratēģija un taktika

Ikviena veiksmīga projekta pamatā ir plānošana un efektīva vadība. Grāmatā strukturēti aprakstīta sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana, atvērt svarīgākos jautājumus, kā plānošanas process, analīze, mērķu nospraušana, sabiedrības un vēstījumu pārzināšana, stratēģija un taktika, laika ierobežojumi un taktika, kā arī sasniegtā vērtējums un pārskats.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

 
   
 
Vietne izmanto sīkdatnes!
Balvu centrālās bibliotēkas tīmekļa vietnē tiek izmantotas mūsu un trešo pušu sīkdatnes (angļu valodā „cookies”), lai nodrošinātu tās darbību un palīdzētu uzlabot vietnes lietošanas pieredzi un kvalitāti. Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.
Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu” vai noraidīt, noklikšķinot uz pogas “Nepiekrītu”. Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tehniskās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.