Balvu Centrālā bibliotēka

Tirgus ielā 7, Balvi
Darbdienās: 10.00-18.00
Sestdiena: 9.00- 15.00
jūnijā, jūlijā, augustā sestdienās nestrādā
Svētdiena- brīvdiena
Katra mēneša pēdējā piektdiena- spodrības diena

Autors: Endijs Grīns

Efektīva personiskā saziņa sabiedriskajās attiecībās analizē, kā var uzlabot saziņu, pārvaldot sabiedrisko sakaru veidošanas, ziņas veidošanas, domāšanas un izturēšanās veidus. Šī grāmata sniedz praktiskas vadlīnijas, lai izprastu dažādos, saziņu ietekmējošos aspektus. Tiek aplūkoti procesi, uz kuriem balstās dialoga veidošana, konfliktu risināšana, spriedzes mazināšana, efektīva klientu apkalpošana un daudzas citas tā dēvētās «maigās» saziņas prakses iemaņas. Endija Grīna grāmata ir arī vērtīgs palīgs, lai izprastu jaunās tendences un izaicinājumus, ar kuriem sabiedrisko attiecību speciālisti saskaras informācijas pārpilnības laikmetā, to skaitā cilvēku savstarpējās un dziļi personiskās saziņas veidošanos un speciālistu kā «dzīvu zīmolu», kā arī mutvārdu – un datorpeles klikšķa – saziņu.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Endrjū Grifins

Situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadīšana

Reputācijas vadības stratēģijas paver ieskatu radikāli jaunā pieejā situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadībā. Šī grāmata nav akadēmisks izdevums, lai gan tajā ir atsauces arī uz citu autoru darbiem, domām un uzskatiem. Tajā ir doti vairāki piemēri, tomēr tā nav situāciju piemēru konspekts, kas atklāj to, cik būtiska ir uzņēmuma reputācija. Tā nav arī «ko darīt» rokasgrāmata, lai gan katras nodaļas beigās tiek sniegti praktiski padomi un ieteikumi. Tā drīzāk ir pārdomu rezultāts, «signāls pārmaiņām», kas radies, apkopojot autora darba pieredzi.

Grāmatā aplūkots, kā uzņēmumos tiek definēta un vadīta reputācija, kādas tendences, pārmaiņas, būtiskākās atšķirības vērojamas reputācijas terminoloģijā, stratēģijās un sagatavotībā krīzes situācijām un kādas pārmaiņas būtu veicamas krīžu vadībā, situāciju vadībā un sociālās atbildības aspektā.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Endijs Grīns

Sabiedriskajās attiecības bez radošas pieejas neiztikt, tāpēc jo svarīgi ir izprast, kā darbojas procesi. Autors grāmatā aplūko piecus radošā procesa “i”: informāciju, inkubāciju, ilumināciju, integrāciju un ilustrāciju; ideju rosināšanas tehnikas; prāta vētras; ideju attīstīšanu; radošuma kavēkļus, kā arī radošas personības un uzņēmumus.

Šis nav radošu ideju katalogs, lai arī tiek minēti daudzi izcilas kreativitātes piemēri. Grāmatas galvenā ideja ir palīdzēt PR speciālistiem izprast radošu spēju būtību, lai tās efektīvāk izmantotu savā darbā, kā arī citās dzīves jomās.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Deivids M. Herolds, Donalds B. Fedors

Līderības stratēģija, kas patiešām strādā

Kāpēc aptuveni 80 procenti no visām ierosinātajām pārmaiņām norit sarežģīti un haotiski un beidzas neveiksmīgi? Kādi ir galvenie klupšanas akmeņi pārmaiņu vadībā? Kas jāņem vērā, vadot pārmaiņas?
Pamatojoties uz vairāk nekā 8000 vadošo darbinieku aptauju un vairāk nekā 300 konkrētu pārmaiņu ieviešanas gaitas analīzi, grāmatas autori piedāvā jaunu praksē pārbaudītu pārmaiņu modeli. Grāmatā praktiski padomi doti tiem, kuriem jāuzņemas pārmaiņu līdera loma – izpilddirektoriem, konsultantiem, kā arī vadībzinātnes studentiem.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

 
   
 
Vietne izmanto sīkdatnes!
Balvu centrālās bibliotēkas tīmekļa vietnē tiek izmantotas mūsu un trešo pušu sīkdatnes (angļu valodā „cookies”), lai nodrošinātu tās darbību un palīdzētu uzlabot vietnes lietošanas pieredzi un kvalitāti. Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.
Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu” vai noraidīt, noklikšķinot uz pogas “Nepiekrītu”. Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tehniskās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.